דילוג לתוכן הראשי

מסלול טיול לשבועיים בקובה

כפי שכבר כתבתי בפוסטים הקודמים, תקופה אידיאלית לטיול בקובה היא כחודש ימים. לעיתים, לא מתמזל מזלנו ואין לנו את כל החודש לטיול. גם בשבועיים ניתן לטייל בקובה ולהנות ממנה! להלן 2 הצעות למסלול טיול בקובה בן 14 יום:

הצעה א' :

יום 1: נחיתה בהוואנה
ימים 2-4: נסיעה לטרינידד מוקדם בבוקר, שהייה של 3 ימים בטרנידד והסביבה.
יום 5: נסיעה לסנטה קלרה.
ימים 6-8: נסיעה לנופש באחד האיים צפונית לסנטה קלרה ושהייה של 3 ימים.
ימים 9-10: חזרה להוואנה ושהייה של יומיים בעיר.
ימים 11-14: נסיעה לויניאלס שהייה של 4 ימים וחזרה להוואנה.

הצעה ב' :

יום 1: נחיתה בסנטיאגו דה קובה
ימים 2-4: נסיעה לברוקאה ושהייה של 3 ימים באזור.
יום 5: טיסה ישירה מברקואה להוואנה
ימים 6-8: נסיעה לטרינידד ושהייה של 3 ימים באזור.
ימים 9-11: נסיעה לויניאלס ושהייה של 3 ימים באזור.
ימים 12-13: נופש באחד האיים או החופים בקרבת הוואנה או במחוז פינר דל ריו.
יום 14: חזרה להוואנה.


כמובן שצריך לקחת בחשבון את זמני הנסיעות ולהוריד יופ פה ויום שם. תעשו חיים בקובה. ואל תשכחו, כשאתם חוזרים - ספרו איך היה :-)

תגובות

דורה אמר/ה…
חבר שלי רצה שניסע לקובה אבל אני מפחדת. יש שם עוני נוראי ואני מפחדת לביטחון ולכסף שלנו. אני גם נגד המשטר שם ואין לי חשק לממנו עם הכסף שלי. בקיצר, מעדיפה עיר אירופית שלא צריך מפות בשביל לטייל בה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מפת קובה

מפת קובה - בכדי לסייר בקובה בעזרת המפה, מישכו את התמונה ימינה, שמאלה, למעלה או למטה. או שהעזרו בחיצים בסרגל בצד שמאל. כדי לעשות זום טין השתמשו ב + וכדי לעשות זום אאוט השתמשו במינוס. View Larger Map

ללמוד ספרדית

לא פעם, שאלן אותי בהרצאות על קובה: "האם צריך לדעת ספרדית כדי לטייל בקובה ? " התשובה לכך היא כן ולא. כשהגעתי לקובה בפעם הראשונה ידעתי 2 מילים בספרדית HOLA ו HASTA LA VISTA. אחרי 22 יום כששאל אותי הפקיד בביקורת הגבולות באולם הטיסות היוצאות , האם אני מדבר ספרדית, עניתי שלא ממש. הפקיד המשיך לדבר איתי בספרדית ופתאום קלטתי שאני מבין כמעט הכל. הצלחתי אפילו לענות לו בספרדית על חלק מהשאלות. " אתה כן מדבר ספרדית " אמר לי הפקיד ושחרר אותי לדרכי לעלות חזרה על המטוס לטורונטו. גם אם אתם לא יודעים ספרדית, תוכלו להסתדר נפלא בקובה. אמנם לא כל בעלי הקאסה דוברים אנגלית אך הם יבינו אתכם. בגלל העובדה שרוב הקובנים לא דוברים אנגלית, תלמדו ספרדית תוך כדי הטיול (או תשפרו את הספרדית הקיימת ) מהר מאוד. תמיד מומלץ לטייל עם מילון/שיחון. לי זה עזר בלא מעט מקרים. וחוץ מזה בלילה לפני השינה או במהלך היום תוך כדי הטיול אפשר לקרוא קצת ולתרגל. ה ספרדית הקובנית קצת שונה מהספרדית המדוברת במדינות לטיניות אחרות. הדיבור הקובני קולח ומהיר. אפילו דוברי ספרדית ממדינות אחרות מתקשים לא פעם להבין את הקובנים. אך